با عرضه گوشیهای مجهز به دوربینهای ۴۸، ۶۴ و حتی ۱۰۸ مگاپیکسلی، شاهد داغ شدن نبرد مگاپیکسلها بین شرکتهای سازنده هستیم. اما به نظر میرسد حتی این اعداد هم شرکتهای موردنظر را ارضا نمیکند و به گفته یکی از افشاگران که با نام کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo فعالیت میکند، ماه آینده یک گوشی مجهز به دوربین ۱۹۲ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد.
این افشاگر همچنین اعلام کرده که گوشی مذکور مجهز به یکی از تراشههای سری اسنپدراگون ۷۶۵ است و این یعنی از تراشه پرچمدار بهره نمیبرد. به همین خاطر امیدواریم گوشی موردنظر با قیمت مناسبی روانهی بازار شود. در این بین باید خاطرنشان کنیم که تراشههای اسنپدراگون ۷۶۵ از دوربین های ۱۹۲ مگاپیکسلی پشتیبانی میکنند. اما این پشتیبانی فقط برای عکسبرداری ساده است و در رزولوشن بالا، این تراشه از پس پردازشهای مربوط به HDR و دیگر قابلیتهای مبتنی بر ترکیب چند فریم، برنمیآید.
در این میان سوالی که مطرح میشود گوشی مذکور از طرف کدام شرکت خواهد بود. بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، الجی قصد دارد ماه آینده از گوشی ۵G مبتنی بر یکی از تراشههای سری ۷۰۰ اسنپدراگون رونمایی کند. همچنین شیائومی هم طی سال گذشته با همکاری با سامسونگ موفق شد اولین گوشیهای ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی را روانهی بازار کند. در هر صورت چنین خبری نشان میدهد شرکتها به این زودیها قصد ندارند روند افزایش مگاپیکسلها را متوقف کنند.
منیع : https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11050587.html
به گزارش ایلنا، در اکتبر سال گذشته میلادی بود که تلگرام، از عضویت حدود 300 میلیون کاربر فعال ماهانه در این پلتفرم خبر داده بود که در طی چند ماه اخیر و با استناد به گزارش جدید این شرکت، 100 میلیون کاربر جدید به استفاده از این اپلیکیشن ترغیب شدهاند.
پاول دورف، بنیانگذار تلگرام که مدیریت شبکه اجتماعی روسی VK را نیز برعهده دارد، اعلام کرد که روزانه حدود 1.5 میلیون کاربر جدید به تلگرام اضافه میشوند و این اپلیکیشن در بیش از 20 کشور دنیا، رتبه نخست را در میزان دانلودها به خود اختصاص داده است.
تلگرام همچنین در تلاش است تا بتواند طی ماههای آتی، قابلیت تماس تماس تصویری امن را برای کاربران خود به ارمغان آورد و به رقیبی جدید برای اپلیکیشنهایی همچون زوم، اسکایپ، تیمز و غیره تبدیل شود. در بیانیه تلگرام آمده است که فاصله تلگرام با دیگر اپلیکیشنهای محبوب و قدیمیدر طی ماههای اخیر کمتر شده و این شرکت تلاش میکند تا با ارائه قابلیتها و امکانات متنوع، کاربران بیشتری را به خود جذب و اعتماد آنها را جلب کند.
در حال حاضر، تلگرام با چندین اپلیکیشن پیامرسان رقابت میکند که از جمله مهمترین آنها میتوان به واتساپ اشاره کرد. اپلیکیشنی که بیش از 2 میلیارد نفر در جهان از آن استفاده میکنند. نسخه دسکتا اپلیکیشن تلگرام نیز که برخلاف واتساپ، نیاز به اتصال گوشی به اینترنت برای استفاده از آن ندارد، توانسته با ارائه قابلیتهایی متنوع همانند فولدرها و فضای ابری، سهم قابلتوجهی را در جلب نظر کاربران ایفا کند. با این حال، برخی ابهامات پیرامون مسائل امنیتی و سوءاستفاده از حریم شخصی کاربران وجود دارد که هنوز به طور کامل رفع نشده است.
تلگرام به تازگی در بروزرسانی جدید این اپلیکیشن، 20 هزار استیکر جدید را در اختیار کاربران خود قرار داده و تغییراتی همچون منوی پیوست را به نسخه اندرویدی این اپلیکیشن اضافه کرده است. این شرکت همچنین در حال طراحی یک پایگاه داده آزمونهای آموزشی برای دانشآموزان است و قصد داد تا 400 هزار یورو را برای ایجاد این تستها هزینه کند.
منبع : https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11051973.html
Telegram Google Plus Linked In
طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با امکانات حرفه ای
صفحه نخستطراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با امکانات حرفه ای
طراحی سایت فروشگاهی در وب وان با آخرین متدهای طراحی و در بالاترین سطح کیفیت با ساختاری قابل توسعه اتمام می شود.
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مثل احداث شعبه جدیدی از فروشگاه شما می باشد. تارنما فروشگاهی شما، محدودیت های مکانی و زمانی را برای مشتریان جهت خرید محصولات شما از بین می برد. در واقع با تاسیس تارنما فروشگاهی می توانید فعالیت خویش را به چهره 24 ساعته پیوستگی دهید.
فروشگاه اینترنتی عالی = فروش عالی
با افزایش وب سایت های فروشگاهی و همچنین افزایش رغبت مشتریان به این سبک سفارش، تارنما فروشگاهی و کارایی آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر می باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری همیشگی نماید.
نحوه ی تصادف با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، کارایی زیاد زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این فرمایش در فروشگاه آنلاین هم صدق می کند. طراحی تارنما باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش پسندیده سپریدن شود. چنین طراحی سایت چیره دست نمی تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.
سئو در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
روزانه میلیون ها سرچ بدست کاربران در موتور جستجو گوگل سپریدن می شود. پیمان دریافت وب سایت شما در صدر نتایج گوگل می تواند تاثیر خیلی زیادی در بازدید کاربران از سایت و برآیند اینکه جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان می گردد.
طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی شما باید به صورتی باشد که از عقیده موتور های جستجو همانند گوگل مناسب باشد. طراحی سایت چیره دست به صورت درست و بهینه می تواند سئو سایت شما را پایه ریزی کند و پس از آن شما با پیمان دادن درونمایه پسندیده می توانید به قصد خود (نمایش در نتیجه اولیه جستجو در گوگل) دست پیدا کنید.
شرکت طراحی سایت وب وان با سهم گیری از قوای کارشناس و کارآزموده طراحی تارنما را با رعایت اصول سئو سایت فروشگاهی اتمام داده و سایت طراحی شده توسط این تیم، درباره سئو و نمایش در نتایج اولیه گوگل مشکلی نخواهد داشت.
سایت فروشگاهی موفق
قبل از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید خودتان را به جای مشتریان خود قرار دیتا و انتظارات احتمالی آنها را گمان بزنید.و سعی کنید که همگی انتظارات را برآورده سازید. از مهمترین ویژگی های یک سایت فروشگاهی موفق: سرعت بالا لود شدن سایت، توضیخات کافی و مناسب برای محصولات، سادگی به کارگیری سایت، مشاوره و گفت و گو آنلاین با فروشندگان سایت، توصیه های تخفیفی و ... می باشد.
امکانات باره نیاز در طراحی سایت فروشگاهی
سیستم سبد خرید
دسته بندی محصولات
قابلیت اتصال به درگاه بانکی
اطلاع از خرید به صورت ایمیل
طراحی سایت ریسپانسیو
قابلیت ثبت نظر
امکان مقایسه محصولات
امکان پالایه کردن محصولات بر اساس خاصیت های دلخواه
روش های خرید و ارسال
مدیریت حساب های بانکی
لیست علاقه مندی ها
حساب مجازی
مدیریت سفارش ها و پرداخت ها
برنامه چاپ خودکار سفارش
یکسان سازی با برنامه حسابداری و انبار داری
امکان اعمال تخفیفات
مدیریت یکتا های پولی
سیستم b2b
امکان درج قیمت متفاوت برای نوع خاصی از مشتریان
طراحی سایت شرکتی
امکانات و خاصیت های سایت فروشگاهی بر روی تصمیمات مشتریان کارایی زیادی داشته و آنها را به مشتریان وفادار سایت شما تبدیل می کند. این خاصیت ها عبارتند از:
دسترسی راحت و تند به محصول در طراحی تارنما فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی را در نظر بگیرید که بازدید کننده نتواند به راحتی به درونمایه آن دسترسی پیدا کند و یا جستجو نیرومند نداشته باشد. سردرگمی کاربر می تواند بر ذهنیت او نسبت به تارنما و برند شما اثر منفی گذاشته و شایستن اینکه کاربر سایت شما را ترک کند نیز افزایش می یابد. بنابراین تارنما فروشگاهی باید حائز ساختار استاندارد برای تقسیم بندی محصولات و سیستم جستجو کاربردی و خوب باشد.
اهمیت سیستم جستجو در تارنما فروشگاهی شما به اندازه ای می باشد که اگر درست عمل نکند شکیبیدن ناخشنودی کاربر و برآیند اینکه ترک کردن سایت فروشگاهی را افزایش می دهد. برآیند اینکه نباید از جستجو های ساده بهرهگیری شود و جستجو پیشرفته را باید اعمال نمود.
ثبت اسم کاربر جهت خرید از وب سایت فروشگاهی
در ساخت سایت فروشگاهی یکتا از سرنوشت های مهم و رایج، تقسیم مربوط به ثبت اسم کاربر می باشد. در طراحی این بخش از سایت باید دقت شود که یک فرم کبیر با دیتا های بسیار در روبرو کاربر پیمان نگیرد. باید چندی اطلاعات اندک در تقسیم پایانی خرید از کاربر خواسته شود مانند: آدرس، تلفن و ...
همچنین می نا در مرحله ثبت اسم تمامی اطلاعات را از کاربر تقاضا ارائه کرد تا در مرحله خرید تنها چند فیلد پیمان دیتا شود که امکان تغییر آن برای مشتریان فراهم باشد. بهتر است در فرم ها، اطلاعات را به صورت مرحله به مرحله دریافت کنید.
جلب اعتماد مشتریان
در روند شغل سایت فروشگاهی ، اعتماد سازی بسیار پر اهمیت می باشد. زمانی که پرداخت آنلاین در سایت شما انجام می شود به جهت افزایش امنیت اطلاعات مشتریان شما، باید از درگاه ssp کاربرد شود.وقتی برند شما شناخته شود محصولات جدید شما با تکیه بر رزومه خوب شما، به راحتی فروش رفته و با پیشباز فوقانی روبه رو خواهد شد.
امکان مقایسه محصولات
مقایسه محصولات به نما مانند یکی از امکانات بایسته سایت های فروشگاهی می باشد. زمانی که به مشتریان خود این امکان را می دهیم که بتواند خاصیت های چند فرآورده را با هم مقایسه کرده و بهترین را برگزیدن نماید. در خرید های بعدی نیز از طریق وب سایت شما اقدام خواهد نمود. فلذا امکان مقایسه محصولات یکی از خاصیت های بایسته تارنما های فروشگاهی می باشد.
فعال کردن دیدگاه ها
یکی دیگر از مواردی که در طراحی سایت فروشگاهیاهمیت دارد و باید به آن پروا داشته باشید این است که، تقسیم نقطه نظر های مشتریان را پرکار کنید. فعالی کردن این دسته چندین مزیت دارد که عبارتند از:
شما از این روش می توانید محصولات خویش را مورد رسیدگی دهید که کدام یک از آنها مورد قبول مشتریان است و کدام یکتا از آنها را مشتریان زیاد نمی پسندند. با متوجه شدن این مسئله می توانید آن کالا را در سایت خویش تکرار کنید و یا اینکه دیگر آن را تکرار ننمایید.
با این شغل مشتریان سایت تان بازاریاب شما می شوند و می توانند با یکدیگر در تعامل قرار بگیرند. در واقع مشتریانی که محصولی از فروشگاه شما خریداری کرده اند نظر خود را در این سرنوشت ذکر می کنند و مشتریان سایر می توانند آن نظرات را تماشا کنند لغایت با محصول آشنایی اکثریت به دست آورند.
کسب و شغل شما با این گزینه در طراحی سایت فروشگاهیرونق بسیاری می گیرد، چرا که مشتریان با یکدیگر در ارتباط قرار می گیرند و دیدگاه های خویش را در مورد فرآورده بیان می کنند.
جستجوی محصول
بیشتر شما زمانی که وارد سایت فروشگاهی می شوید، به پیگیری فرآورده باره عقیده خود هستید الی آن را پیدا کنید و اطلاعات خود را در مورد آن فرآورده اغلب کنید. به همین علت در طراحی سایت فروشگاهی باید به این نکته پروا بسیاری داشته باشید. هرچه که باکس جستجوی سایت شما قدرتمندتر باشد، مشتریان به راحتی می توانند فرآورده مورد نظر خویش را پیدا کنند و آن محصول را خریداری نماید. برخی از سایت هایی که به صورت مترقی طراحی نشده اند باکس جستجو آنها هم مترقی نمی باشد و به همین دلیل مشتری نمی تواند فرآورده مورد نظر خویش را پیدا کند. برای اینکه مشتریان محصولات شما را خریداری کنند بهتر است به این نکته توجه بسیاری داشته باشید لغایت بتوانید محصولات سایت خود را به فروش برسانید.
روش های خرید در طراحی تارنما فروشگاهی
پرداخت آنلاین
در این طریق پرداخت باید آغاز به چهره آنلاین برگ خرید را پرداخت کرده و پس از آن کالا برای شما ارسال خواهد شد. در اکثر فروشگاه های دیجیتال فقط روش خرید پرداخت آنلاین می باشد.
پرداخت در محل
اغلب کاربران، طریق پرداخت در محل را ترجیح می دهند. به انگیزه اینکه در این شیوه شکیبیدن کلاهبرداری کاهش می یابد. این روش به این چهره است که بعد از ثبت سفارش و تحویل کالا در مکان مورد نظر، خرج آن پرداخت می شود.
سوالات متداول طراحی سایت فروشگاهی
چرا طراحی سایت فروشگاهی وب وان؟
مجموعه وب وان با نمونه کارهای براق و پیشینه مشارکت با برندهای معتبر مانند دامداران، مینو، تواضع، دلبند،violet و ... گزینه مناسبی برای طراحی وب سایت شما می باشد.
هزینه طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی چگونه محاسبه می شود؟
با پروا به استانداردهای برنامه نویسی، جذابیت و کیفیت طراحی، تعرفه وب سایت تعیین می شود. خرج طراحی سایت در ایران از چند صد هزار تومان لغایت چند صد میلیون تومان متغیر می باشد. به راستی قیمت طراحی سایت متناسب با خدمات ارائه شده است. هزینه طراحی سایت فروشگاهی وب وان با توجه به به کارگیری فناوری های روز دنیا، حفظ کیفیت و رعایت استاندارد ها، ترازمند و پسندیده می باشد. همچنین شما می توانید برای رویت نمونه کارهای طراحی سایت فروشگاهی آماده به آدرس https://sitedesign.ws مراجعه نمایید.
مراحل طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی در وب وان چگونه است؟
در طراحی اختصاصی بعد از عقد قرارداد، ابتدا کارفرما فرم اطلاعات اولیه را تکمیل و در صورت هستی عکس ها یا کاتالوگ و یا دیگر فایل ها،به وب وان تحویل دیتا می شوند. چند روز پس از موعد بندی و در پایان نیازسنجی و شروع پروژه،اتود های صفحات مختلف از دسته گرافیک به کارفرما جهت رسیدگی و عقیده سنجی تحویل دیتا می شوند، در صورت تأیید،طرح گرافیکی جهت پیاده سازی و کد نویسی به بخش مربوطه برگشت دادن و در پایان جهت تأیید دوباره بر روی اینترنت قرار می گیرد،در چهره عدم تأیید طرح،درخواست دگرگونی ها و یا طراحی به شمار نامحدود رایگان است.