نگرانی از جولان کالای بی کیفیت در بازار عایقهای رطوبتی وایزوگام
ارسال شده در اسفند ۲۰, ۱۳۹۷ بدست ayobkarami1359
دبیر مجلس ایزوگام درکرج با اشاره به اینکه ۷۸ درصد واحدهای فرآوری کننده عایق رطوبتی دارای علامت استاندارد هستند،خاطرنشان کرد:تا زمانی که ادب سازی بیشتری انجام نشود،مصرف کننده ها تمایز وتفاوت عایق ها را متوجه نمیشوند وقیمت ایزوگام استاندارد دلیلی بر زیر بودن قدرت خرید هم باشد.بازار محلی برای جولان عایق بی کیفیت که متقاضی ومشتری هم دارد زیاد خواهد بود.
این فعال درباره میزان صادرات محصولات عایق کاری در استان اظهار کرد:به انگیزه موانع موجود در بخش صادرات،در سال گذشته تنها یک درصد فرآوری را صادرات کرده ایم که البته این موانع باورود به بورس کالا مرتفع شده است.
وی گفت در سراسر کشور ۴۷ واحد تولیدی ایزوگام در بورس کالا پذیرفته شده اند که ۱۰ واحد از این تعداد در شهرستان دلیجان هستند.حیدری با بیان اینکه جلسه ای با بورس به هدف هدایت کنندگان این شهرستان به مراکز تخصصی پثل بورس کالا برگزار شده است تصریح کرد:واحدهای تولیدی عایق رطوبتی با ورود به بورس کالا نه فقط محصول تولیدی خود را در بورس اراءه میکنند بلکه توسط توسط یک کارگزار خریداری وصادر میشوند.دبیر مجلس عایق های رطوبتی دلیجان با بیان اینکه موانع موجود بر سر مسیر صادرات برداشته شده است آشکارکردن امیدواری کرد که سنه اینده به افزایش ۱۰ درصدی صادرات در این بخش برسیم.
وی یاداور شده سهم صادرات ایالت مرکزی نسبت به ایالت خراسان رضوی زیاد ناتوان است واین در حالی است که بیشترین اجتماع کارخانه ایزوگام را در فرمانروایی مرکزی داریم اما در گویه صادرات این فرآورده حائز رتبه دهم است.
وی با ذکر اینکه ایزوگام شرق مملکت به علت هم حد بودن با افغانستان وکم بودن هزینه حمل ونقل توانسته بازارها را دردست بگیرد گفت زمانی گردآوری کارخانه های تولید ایزوگام در دلیجان بود ولی هم اکنون ۴۷۰ یکتا ایزوگام در همه مملکت تاسیس شده واین شرایط رتبه ایالت را در گویه صادرات این فرآورده تنزل دیتا است.
وی درادامه با بیان اینکه در حال آماده ۴۷ کارخانه ایزوگام با رویکرد صادراتی در مملکت وجوددارد. گفت:در شهرستان دلیجان ۱۰۵ واح فرآوری کننده ایزوگام وجوددارد که از این تعداد ۱۰ واحد در بورس کار و جنبش دارند وواحدی که در در بورس نباشد نمیتواند صادرات سپریدن دهد.
وی تصریح کرد واحدهایی که در بورس فعالیت ندارند اگر میخواهند صادرات انجام دهند باید از طریق برند ومجوز واحدهایی که در بورس فعالیت دارند نسبت به صادرات اقدام کنند.
به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، پس از آنکه موبایل گلکسی فولد سامسونگ رونمایی شد، شرکت چینی شیائومی نیز از یک موبایل تاشو رونمایی کرد. اما از آن زمان تاکنون هیچ خبری درباره چنین موبایلی منتشر نکرده است.
ثبت چند حق امتیاز نشان می دهد این شرکت مشغول بررسی طرح های تاشوی مختلفی است. این حق امتیازها نشان دهنده وجود یک موبایل تاشو شبیه موتورلا ریزر هستند.
درهمین راستا در وبلاگ WindowsUnited رندری از موبایل تاشوی صدفی شکل شیائومی طراحی شده است.
این رندرها براساس حق امتیازی طراحی شده که شیائومی در نوامبر ۲۰۱۹ میلادی ثبت کرده است. دستگاه مذکور یک نمایشگر کوچک در بخش بیرونی دارد که احتمالا ساعت و نوتیفیکیشن ها روی آن نمایش داده می شود.
نمایشگر داخلی شبیه نمونه های عادی است اما تنها نکته متمایز آن کوچک صفحه هنگام تاشدن دستگاه است. به این ترتیب می توان به راحتی از نمایشگر انعطاف پذیرOLED محافظت کرد.
بسیاری از کارشناسان معتقدند موبایل تاشو شیائومی با همین طراحی صدفی شکل عرضه می شود. گزارش ها حاکی از آن است که شیائومی به شرکت سامسونگ نمایشگرهای تاشوOLED صدفی شکل سفارش داده است. همچنین در این گزارش به سفارش مشابهی به شرکت LG Displayنیز اشاره کرده است.
منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11051705.html
به گزارش انتخاب، مایکروسافت و گوگل برای برگزاری کنفرانس ویدئویی، سیستم عاملهای خاص خود را دارند، اما واتس اپ نیز میخواهد به بازی بپیوندد.
سرویس فیس بوک در نظر دارد تا عملکرد چت تصویری گروهی خود را گسترش دهد تا حداکثر ۸ عضو داشته باشند. این برنامه در حال حاضر در نسخه بتا ارائه شده است، اما آزمایش کنندگان در iOS و اندروید میتوانند آن را بارگیری کنند.
در اوایل ماه جاری، واتس اپ شروع به تماسهای ویدیویی حداکثر ۴ نفری کرد و اکنون قصد دارد حد مجاز را دو برابر افزایش دهد. با این حال، با توجه به اینکه این ویژگی هنوز در نسخه بتا اس، ممکن است مدتی طول بکشد تا به همه کاربران برسد. همچنین محدودیتهایی برای افرادی که از نسخه قدیمی استفاده میکنند وجود دارد.
برخی میگویند این افزایش اعداد موقتی است و احتمالا فقط برای این است که افراد بیشتری بتوانند از اجتماع دور شوند.
منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/banews71307.html
قیمت شیشه بالکن
2019-01-01/88 نگرش /در مقالات /توسط ایمن در
بالکن شیشه ای یا شیشه تراس ابزاری است برای جداسازی و جداسازی فضاهای داخلی ساختمان از فضای خارجی. با به کارگیری آن می توان نمای ساختمان را قشنگ تر و امروزین تر نشان داد. با نصب شیشه بالکن در همگی فصل ها حتی فصول سرد سال می توانید از فضای بالکن استفاده کرد. در گذشته از جام نما بالکن برای ایوان کاربرد نمی شد. همین امر مایه میشد فضای ایوان در زمستان و در اثناء بارش برف و باران یا در روزهای سرد سنه کاملا بی استفاده باشد.
با نصب شیشه بالکنی می توان یک فضای امن خصوصی به اتفاق با مبلمان مناسب ایجاد کرد. به راستی این فرمایش مایه اضافه شدن یک تقسیم به دیگر فضاهای ساختمان می شود. این موضوع در خانه ها کوچک با متراژ زیر یک ایده پسندیده برای گسترش محیط است. هرچند استفاده از شیشه بندی بالکن در ساختمان های اداری و بازرگانی و انواع ساختمان توصیه می شود. علاوه بر ایجاد رویت و ویو بهتر موجب ورود روشنایی طبیعی بدون اشعه مضر می شود. در صورت احتیاج می تاب برای حفظ حریم خصوصی از انواع ششه مات و رنگی برای ایوان بهرهگیری کرد. در حال آماده از شیشه ایوان متحرک برای بالکن بهرهگیری می شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، شرکت فیسبوک امروز اعلام کرد که قصد دارد از این پس اطلاعات بیشتری درباره موقعیت مکانی پستهای پر بازدید منتشر شده در صفحات اینستاگرام و یا فیسبوک را منتشر کند. طبق اعلام فیسبوک، هدف این شرکت از این کار بالا بردن میزان اطمینان کاربران از پستهای منتشر شده در این دو شبکه اجتماعی پرطرفدار است و کاربران از این پس میتوانند موقعیت دقیق پستهای منتشر شده کاربران را مشاهده کنند؛ لازم به ذکر است که موقعیت یابی و انتخاب لوکیشن توسط نرم افزارها انجام خواهد شد و کاربران نخواهند توانست این موقعیت مکانی را تغییر دهند.
موقعیت مکانی که نرم افزارها پیدا خواهند کرد جایگزین موقعیت مکانی که کاربر برای پستهای خود انتخاب میکند نخواهد شد بلکه در یک بخش اضافه به پستها اضافه میشود و در صورت مغایرت مکان اشتراک گذاری پست اعلام شده از سوی نرم افزار با مکان اعلام شده از سوی کاربر، مخاطبان به راحتی متوجه این تفاوت خواهند شد.
فیسبوک در این باره اعلام کرده است که قصد دارد از این طریق در محیط اینستاگرام صداقت را گسترش دهد و از گسترش دروغ جلوگیری کند. همچنین این شرکت اعلام کرده است که این تصمیمات به عنوان بخشی از تلاشهای فیسبوک در جهت ایمن سازی فضای اینستاگرام و فیسبوک گرفته شده است و در آینده نیز تصمیمات بیشتری برای ایمن سازی این دو شبکه اجتماعی گرفته خواهد شد.
منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/banews71365.html