اخبار تکنولوژی 5

معرفی تکنولوژی

اخبار تکنولوژی 5

معرفی تکنولوژی

بازاریابی حضوری

کافیست در گوگل در باره بازاریابی حضوری جستجو کنید.


با صفحه ای پر از عناوین مختلف، دربرگیرنده تکنیک های بازاریابی حضوری، نکات بازاریابی حضوری، ترفندهای و … بازاریابی حضوری روبرو می شوید.


اگر اندکی توجه کنید می بینید که محوریت همه ی موارد بالا، گذرگاه حل های اختصار مدت و سریع است که در اکثر مواقع نتیجه دسته نیستند.


علت اصلی این سوژه چیست؟


به خاطر اینکه کاربر به تعقیب آسان ترین، کوتاهی ترین و کارساز ترین گذرگاه حل برای مشکل خود است.


سوالی که بوجود می آید این که: آیا اصلا چنین چیزی شدنی است؟


آیا ممکن است شما در آغاز بازاریابی حضوری باشید و با این تکنیک ها نتیجه ای بگیرید؟


آیا این موارد مانند به قرص های لاغری یا طریق های ثروتمند شدن یکشبه نیست؟


اجازه بدهید کمی دقیق تر نگاهی به موضوع بیاندازیم.


به عنوان فردی که لغایت کنون بیش از ۴۰۰۰ تن را به چهره مستقیم و غیرمستقیم در کارگاه ها یا محصولات و دوره های غیر حضوری تعلیم دیتا ام، ترجیح میدهم کمی دقیق تر سوژه را مورد رسیدگی قرار دهیم.


بازاریابی حضوری چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم تکنیک ها و نکات بازاریابی حضوری را بدانیم، ابتدا باید بدانیم بازاریابی حضوری اصلا چی هست؟


تعریفی که ما اینجا از بازاریابی حضوری ارائه می دهیم، دقیقا همان چیزی است که در بازار و فضای کسب و کار انتظار مشاهده آن را داریم.


بازاریابی حضوری روشی از بازاریابی و فروش است که در آن، فروشنده ها و بازاریابان شرکت، به چهره سر راست با مشتری ملاقات می کنند و سعی در فروش و جذب مشتری دارند.


اما برای شناخت دقیق تر پیشنهاد می کنم ابتدا کلمه ی بازاریابی و فروش را با یکدیگر مقایسه کنیم.


یک اشتباه رایج در جامعه ما این است که تعریف راستی از بازاریابی و فروش نداریم.


عموما در جامعه ما زمانی که مشتری به ما مراجعه می کند، فرض می نماییم که فروش انجام شده است.


زمانی که فروشنده ما به مشتری مراجعه می کند، او را ویزیتور یا بازاریاب می نامیم.


در صورتی که در تعریف درست فروش و بازاریابی، هر دو باره وظیفه ی فروشنده است.


بازاریابی تمام فعالیت های یک کمپانی برای رساندن ارزش به مشتری است.


فروش بخشی از این پروسه و به راستی زیر گردآور بازاریابی است.


از آنجایی که بیشتر دوستان به پیگیری فروش حضوری هستند، ما برای راحتی بحث از همان لفظ بازاریابی حضوری کاربرد خواهیم کرد.


چرا بازاریابی حضوری مهم است؟

اهمیت


دلایل زیادی برای به کارگیری بازاریابی حضوری هستی دارد.


معمولا می بینیم که کمپانی های حقیر و کمپانی های کبیر هر دو از این روش بازاریابی کاربرد می کنند.


شرکت های کوچک عموما به این دلیل از این طریق بازاریابی بهره‌گیری می کنند که بازاریابی حضوری نشانه بخشی بالا و هزینه ی به نسبت پایینی دارد.


از طرفی در بازاریابی حضوری، می توان به صورت مستقیم بازار قصد را انتخاب کرد و آشکارا وارد بازار منظور شد.


به همین علت در شرکت های کوچک، استفاده از بازاریابی حضوری برتری خوبی در بازار به این نوع شرکت ها می دهد.


در کمپانی های کبیر نیز، به این علت از بازاریابی حضوری استفاده می شود که میزان وابستگی با مشتریان مهار شود.


این فرمایش به حفظ مشتریان کمپانی و وفادار سازی مشتریان می انجامد.


چطور باید بازاریابی حضوری را یاد بگیریم و مهارت های خود را گسترش دهیم ؟

همانطور که در ابتدای این نوشته شرح دادم امروز دغدغه اکثر دوستان تکنیک ها، ترفند ها و نکات بازاریابی حضوری است.


دلیل بنیادین موفقیت های اختصار مدت یا از نخست ناکامی آنها نیز همین است.


متاسفانه کل به دنبال آمپول هستند، بدون پروا به اینکه برخی از کارها بدون آمپول باید انجام شوند.


این به این معنی نیست که من با تکنیک ها، ترفند ها و تاکتیک ها مشکلی دارم.

برای ارتباط با شرکت آوش تک کلیک کنید.


در نتیجه از تکنیک های گفتگو و ترفندهای فروش بی دربایستن خواهید شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد