گوگل داک یک برنامه رایگان مبتنی بر وب است که می توان در آن به طور آنلاین اسناد و صفحات گسترده را ایجاد، ویرایش و ذخیره کرد. شما می توانید در هر جایی که هستید از طریق یک کامپیوتر که به اینترنت متصل است به این اسناد دسترسی پیدا کنید.
کاربران Google Docs می توانند اسناد و صفحات گسترده را با فونت های مختلف ایجاد، ویرایش و آپدیت کنند، متن ها را با فرمول ها ترکیب کنند از جداول و تصاویر استفاده کنند و … کاربران می توانند روی این موضوع کنترل داشته باشند که چه کسانی این فایل ها را مشاهده کنند.
گوگل داکس را باید یک ابزار ویرایش فایلهای متنی قدرتمند دانست که دسترسی به فایلها را در بستر اینترنت مهیا میکند.
گوگل داکس ، بدون نرم افزار و آنلاین کارتان را راه می اندازد.
این قابلیت هم مثل دیگر سرویس هایی که گوگل ایجاد کرده، بسیار کاربردی است بطوری که شما می توانید اکسل و پاورپوینت مورد نظرتان را آنلاین تولید و به اشتراک بگذارید.
گوگل داکس یک ابزار حرفه ای ذخیره فایل است که هم تنها برای یک نفر و هم برای استفاده گروهی چند نفر کاملا مناسب است. این ابزار قابلیت های ویرایش زیادی به همراه قابلیت هایی برای کارهای گروهی در اختیار شما قرار میدهد.
در ادامه شما را با چند قابلیت دیگر گوگل داکس آشنا می کنیم :
کار روی فایلهای ورد به صورت گروهی در گوگل داکس
اگر با همکاران و دوستان خود مشغول ویرایش یک فایل ورد هستید، بهتر است این کار را در سرویس گوگل داکس پیگیری کنید چرا که با وجود قابلیتهای به اشتراکگذاری فایل و همگامسازی، بسیار ساده و راحت میتوان کار را ادامه داد. کافی است از منوی File و گزینهی Share استفاده کنید و پس از وارد کردن جیمیل دوستان و همکاران خود، نوع دسترسی هر شخص را تنظیم کنید.
اشتراکگذاری فایل و همگامسازی به صورت گروهی در گوگل داکس
اگر قرار است همه قادر به ویرایش فایل باشند، حالت Can edit را برای همه انتخاب کنید و اگر شخصی صرفاً ناظر و بیننده است، حالت Can view را برای وی در نظر بگیرید. به این ترتیب میتوان روی یک فایل آنلاین، همیشه و همهجا و از حسابهای مختلف تغییراتی ایجاد کرد.
ذخیرهسازی خودکار فایل :
برخلاف مایکروسافت آفیس، لازم نیست به خاطر نگرانی بابت از دست رفتن تغییرات ایجاد شده، به صورت پیاپی فایل را ذخیره کنید. از آنجایی که گوگل داکس بعد از ایجاد هر فایل آن را به صورت خودکار در گوگل درایو ذخیره کرده و همچنین بعد از اعمال هر تغییر، سریعا نسخه جدید را جایگزین نسخه قبلی میکند، دکمهای تحت عنوان “Save” به منظور ذخیرهسازی دستی درونش وجود ندارد.
تمپلت های رایگان گوگل داکس
شما می توانید از تمپلت های گزارشی، رزومه و غیره که از قبل آماده شده است استفاده کنید؛ همه این تمپلت ها کار شما را خیلی بهتر می کنند و کار شما را راحتتر می کنند.
تمپلت های گزارشی، رزومه و غیره در گوگل داکس
ببینید دیگران چه تغییراتی انجام دادهاند:
سندی را در گوگل داکز باز کرده و از منوی فایل گزینه See revision history را انتخاب کنید. این کار باعث میشود تا سند شما در حالت متفاوتی قرار داده شود و در سمت راست یک بخش کناری اضافه میشود. در این قسمت لیست زمانهایی که تغییرات روی سند انجام شده و کسی که آن تغییرات را اعمال کرده قابل مشاهده است. با این روش میتوانید ببینید چه کسی تغییرات و ویرایشها را روی سند انجام داده است.
اما علاوه بر آنچه در بالا گفته شد، میتوانید با انتخاب هر آیتم در لیست تغییرات کنار صفحه، آن مورد را به عقب برگردانید یعنی تغییر یاد شده را نادیده بگیرید. اگر شخص دیگری که روی سند شما کار میکند، ساعتها کار سخت شما را با تغییرات نادرست از بین برده، براحتی میتوانید با لغو تغییرات آن شخص، فایل خود را به حالت اولیه برگردانید.
تایپ صوتی به زبان فارسی در گوگل داکس:
تایپ کردن برای بسیاری از کاربران آنقدر دردسرساز و وقتگیر است که بسیاری از کاربران آرزو دارند یک نرمافزار صحبتهایشان را بهصورت مکتوب در نرمافزارهای ویرایشگر متنی تایپ کند. خوشبختانه این نیاز به لطف خدمات رایگان و بسیار مناسب گوگل رفع شده و امروز کاربران فارسی زبان نیز هرجای دنیا که باشند میتوانند بدون نیاز به صفحهکلید فارسی و بدون خسته کردن انگشتان خود صحبت کرده و صحبتهای خود را بهصورت متن تایپ شده روی صفحهنمایش مشاهده کنند.
این قابلیت در سرویس گوگل داک فعال شده و کاربران با استفاده از مرورگر کروم و یک میکروفن مناسب و البته دسترسی به اینترنت میتوانند از آن بهرهمند شوند.
تایپ صوتی به زبان فارسی در گوگل داکس
دسترسی آسان به گوگل داکس از طریق گوشی و تبلت و ...:
همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، گوگل داکس یک وباپلیکیشن است و برای دسترسی به آن فقط اینترنت و مرورگر لازم است. اما برای استفادهی بهتر میتوان از اپلیکیشن اندروید یا iOS آن استفاده کرد که بسیار سبک و سریع عمل میکند. در مقابل برای استفاده کردن از Word میبایست مجموعهی آفیس را نصب کرد که زمان زیادی میطلبد.
توجه کنید که Google Docs از طریق Google Drive نیز در دسترس است و در واقع اگر فایلی در فضای ابری گوگل درایو ذخیره شده باشد و از نوع ورد باشد، میتوان آن را با گوگل داکس باز کرد. حتی باز کردن فایلهای PDF و عکس و تبدیل این موارد به فایل ورد قابل ویرایش نیز ممکن است.
گوگل داکس یک وباپلیکیشن است و برای دسترسی به آن فقط اینترنت و مرورگر لازم است
پشتیبانی از انواع فایلهای متنی در Google Docs :
گوگل داکس قابلیت باز کردن فایلهای مختلفی مثل docx و dox و PDF و txt و برخی انواع دیگر را دارد. به علاوه اگر از گوگل داکس استفاده کردهاید و میخواهید فایل نهایی را به صورت داکیومنت Word مایکروسافت و با فرمت docx ذخیره کنید، نیازی به نرمافزارهای تبدیل فایل نیست. کافی است از منوی File و گزینهی Download as استفاده کنید.
منبع:
https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/googledocs-service01-features.html
کافیست در گوگل در باره بازاریابی حضوری جستجو کنید.
با صفحه ای پر از عناوین مختلف، دربرگیرنده تکنیک های بازاریابی حضوری، نکات بازاریابی حضوری، ترفندهای و … بازاریابی حضوری روبرو می شوید.
اگر اندکی توجه کنید می بینید که محوریت همه ی موارد بالا، گذرگاه حل های اختصار مدت و سریع است که در اکثر مواقع نتیجه دسته نیستند.
علت اصلی این سوژه چیست؟
به خاطر اینکه کاربر به تعقیب آسان ترین، کوتاهی ترین و کارساز ترین گذرگاه حل برای مشکل خود است.
سوالی که بوجود می آید این که: آیا اصلا چنین چیزی شدنی است؟
آیا ممکن است شما در آغاز بازاریابی حضوری باشید و با این تکنیک ها نتیجه ای بگیرید؟
آیا این موارد مانند به قرص های لاغری یا طریق های ثروتمند شدن یکشبه نیست؟
اجازه بدهید کمی دقیق تر نگاهی به موضوع بیاندازیم.
به عنوان فردی که لغایت کنون بیش از ۴۰۰۰ تن را به چهره مستقیم و غیرمستقیم در کارگاه ها یا محصولات و دوره های غیر حضوری تعلیم دیتا ام، ترجیح میدهم کمی دقیق تر سوژه را مورد رسیدگی قرار دهیم.
بازاریابی حضوری چیست؟
قبل از اینکه بخواهیم تکنیک ها و نکات بازاریابی حضوری را بدانیم، ابتدا باید بدانیم بازاریابی حضوری اصلا چی هست؟
تعریفی که ما اینجا از بازاریابی حضوری ارائه می دهیم، دقیقا همان چیزی است که در بازار و فضای کسب و کار انتظار مشاهده آن را داریم.
بازاریابی حضوری روشی از بازاریابی و فروش است که در آن، فروشنده ها و بازاریابان شرکت، به چهره سر راست با مشتری ملاقات می کنند و سعی در فروش و جذب مشتری دارند.
اما برای شناخت دقیق تر پیشنهاد می کنم ابتدا کلمه ی بازاریابی و فروش را با یکدیگر مقایسه کنیم.
یک اشتباه رایج در جامعه ما این است که تعریف راستی از بازاریابی و فروش نداریم.
عموما در جامعه ما زمانی که مشتری به ما مراجعه می کند، فرض می نماییم که فروش انجام شده است.
زمانی که فروشنده ما به مشتری مراجعه می کند، او را ویزیتور یا بازاریاب می نامیم.
در صورتی که در تعریف درست فروش و بازاریابی، هر دو باره وظیفه ی فروشنده است.
بازاریابی تمام فعالیت های یک کمپانی برای رساندن ارزش به مشتری است.
فروش بخشی از این پروسه و به راستی زیر گردآور بازاریابی است.
از آنجایی که بیشتر دوستان به پیگیری فروش حضوری هستند، ما برای راحتی بحث از همان لفظ بازاریابی حضوری کاربرد خواهیم کرد.
چرا بازاریابی حضوری مهم است؟
اهمیت
دلایل زیادی برای به کارگیری بازاریابی حضوری هستی دارد.
معمولا می بینیم که کمپانی های حقیر و کمپانی های کبیر هر دو از این روش بازاریابی کاربرد می کنند.
شرکت های کوچک عموما به این دلیل از این طریق بازاریابی بهرهگیری می کنند که بازاریابی حضوری نشانه بخشی بالا و هزینه ی به نسبت پایینی دارد.
از طرفی در بازاریابی حضوری، می توان به صورت مستقیم بازار قصد را انتخاب کرد و آشکارا وارد بازار منظور شد.
به همین علت در شرکت های کوچک، استفاده از بازاریابی حضوری برتری خوبی در بازار به این نوع شرکت ها می دهد.
در کمپانی های کبیر نیز، به این علت از بازاریابی حضوری استفاده می شود که میزان وابستگی با مشتریان مهار شود.
این فرمایش به حفظ مشتریان کمپانی و وفادار سازی مشتریان می انجامد.
چطور باید بازاریابی حضوری را یاد بگیریم و مهارت های خود را گسترش دهیم ؟
همانطور که در ابتدای این نوشته شرح دادم امروز دغدغه اکثر دوستان تکنیک ها، ترفند ها و نکات بازاریابی حضوری است.
دلیل بنیادین موفقیت های اختصار مدت یا از نخست ناکامی آنها نیز همین است.
متاسفانه کل به دنبال آمپول هستند، بدون پروا به اینکه برخی از کارها بدون آمپول باید انجام شوند.
این به این معنی نیست که من با تکنیک ها، ترفند ها و تاکتیک ها مشکلی دارم.
برای ارتباط با شرکت آوش تک کلیک کنید.
در نتیجه از تکنیک های گفتگو و ترفندهای فروش بی دربایستن خواهید شد.
با این سرگرمی آموزنده ممکن است از ماهها شهریهای که بابت کلاس پیانوی فرزند خود دادهاید و او هنوز هم به نواختن علاقهای نشان نمیدهد، پشیمان شوید.
برای کار با این پیانو نیازی به هیچ دانش اولیهای ندارید، کار با آن ساده است و شما را ساعتها به خود مشغول میسازد.
یکی از دلایلی که افراد مخصوصا کودکان در کلاسهای آموزش موسیقی خسته و کسل میشوند، این است که مدتها زمان میبرد تا کسی بتواند صدایی دلنشین از ساز بیرون آورد. اما با این برنامه تنها ظرف چند دقیقه میتوانید آهنگهای موردعلاقه خود را بنوازید.
آرشیو موسیقی برنامه آنقدر کامل است که میتوانید سبکهای مختلفی مانند کلاسیک، پاپ، سنتی، و حتی آهنگهای کودکانه را در آن پیدا کنید. این موارد هرروز کاملتر شده و هر بار ویژگی جدیدی به آن افزوده میشود.
برای کار با آن باید یکی از آهنگهای موجود در لیست را بهدلخواه انتخاب کنید. زمانی که آهنگ مورد نظر خود را از میان سبکهای مختلف انتخاب کردید، باید درجه دشواری نواختن را تعیین کنید. بسته به اینکه چقدر با موسیقی آشنایی دارید و اینکه چه مدت است که با این برنامه کار میکنید، میتوانید یکی از سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته را برگزینید. حال زمان نواختن است! هرچه بهتر بنوازید امتیاز شما بالاتر خواهد بود. با این امتیازها دوستان خود را از طریق واتس اپ، فیسبوک، توییتر، ایمیل و… به چالش بکشید و ببینید چه کسی بهترین امتیاز را از آن خود میکند.
این تنها برنامهای است که در آن میتوانید بخشی از موسیقی را بنوازید، به این معنا که شما قطعهای را نواخته و برنامه ملودی همراه آن را مینوازد.
علاوه بر قطعات موسیقی در سبکهای مختلف، میتوانید بسیاری از آهنگهای پاپ مشهور را هم در آرشیو این برنامه پیدا کنید؛ مانند آهنگهایی از “امی واینهاوس” “کریستینا آگیولرا” “آلیشا کیز” و یا موسیقیهایی کودکانه مانند B-I-N-G-O.
نگران یادگیری نباشید؛ برای هر قطعه، 30 دقیقه پیشپخش ارائه میشود و با تمرین و تکرار کمکم بر تمامی موارد موجود در لیست تسلط پیدا خواهید کرد.
محصول دیگر این توسعهدهنده Karaoke است که مختص به زمینه خوانندگی است و 15 میلیون کاربر دارد. البته قول آنهم دادهشده که در آینده این دو برنامه با یکدیگر قابلیت تعامل داشته باشند.
Piano by Yokee در گوگل پلی امتیاز 4.1 را به خود اختصاص داده و بازخوردها به آن اغلب مثبت است.
– مناسب برای افراد از تمامی گروههای سنی
– کارکرد ساده و روان
– سرگرمکننده و آموزشی
– شاد و آهنگین
– رایگان
منبع:
نقطه ضعفی که تاکنون محصولات سامسونگ داشتند جنس بدنه آنها بود که این کمپانی در چند محصول اخیر خود سعی کرد پلاستیک را جایگزین فلز نماید تا در این زمینه نیز نقطه ضعفی نداشته باشد و دهان منتقدین را ببندد! با معرفی گلکسی نوت 4 که قاب فلزی داشت اغلب افراد انتظار داشتند که پرچمدار بعدی این شرکت نیز که گلکسی S6 نام دارد، دارای چنین بدنهای باشد و تصاویر و شایعات منتشر شده نیز حاکی از آن بودند.
اما امروز شایعات و اخبار جدیدی منتشر شده است که نشان میدهد سامسونگ تصمیم دارد یک تافته جدا بافته را روانه بازار کند که تاکنون چنین چیزی را از سوی سامسونگ ندیدهایم. همانطور که از پروژه صفر معلوم بود، سامسونگ تصمیم بر طراحی مجدد پرچمدار جدید خود داشت که اکنون زمزمههایی از آن به گوش میرسد.
بر اساس اخبار منتشر شده، سامسونگ تصمیم دارد گلکسی S6 را با فریم فلزی و قاب پشتی شیشهای تولید کند که در واقع باید بگوییم هنر کرده است! سری Z سونی که قاب پشتی شیشهای دارند تاکنون مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و البته قاب فلزی نیز دوستداران خاص خود را دارد. حال ادغام این دو مواد میتواند تحولی برای سامسونگ باشد.
البته در صورت که قاب پشتی شیشهای باشد باید فکر باتری قابل تعویض توسط کاربر را از ذهن خود دور کنید زیراکه در این صورت امکان نخواهد داشت. حال باید تا یک ماه دیگر و کنفرانس MWC شهر بارسلونا منتظر بمانیم تا با فرزند جدید سامسونگ آشنا شویم. نظر شما در این خصوص چیست؟
منبع:
https://itresan.com/58535/samsung-galaxy-s6-to-have-glass-back-panel/